Kızlar çok çaresizim.. Geçtiğimiz perşembeyi cumaya bağlayan gece gıda zehirlenmesinden hastaneye kaldırıldım. Midem tıkandı temizlendi ama kanımda enfeksiyon kalmıştı emzirdiğim için antibiyotik vermedi acil doktoru. Ertesi gün çocuk doktorumuz kullanabileceğim antibiyotik yazdı hala kullanıyorum. Gel gelelim ki oğlum bir haftadır ishal kaka tahlili yapıldı birşey çıkmadı o kadar ilaç kullanıyoruz hiçbiri fayda etmiyor dün 13 defa kaka yaptı. Doktorumuz sütüme zehirin geçtiğini ve çocuğu etkilemediğini söyledi ama ishaline çözüm bulamıyoruz kafayı yemel üzereyim ek gıda aldığı zamanda aynı şekilde mama sandalyesinden kalkmadan kakasını yapıyor. İshal için yemek konusunda ne verilmesi gerekiyorsa verdim hiç biri fayda etmedi. Nolur başıma gelen varsa bana bir yol gösterin tükenmiş durumdayım gözümün önünde soldu bitti oğlum 😓😓