emreozdemir aslaninannesiiii merhaba 3.5 aylık bizim de. Karın üstü koyduğumuzda biraz mızmızlanınca ben hemen almak istiyordum kıyamayıp ama eşim hep biraz daha dursun öğrensin diye birkaç dakika daha tutuyordu iyi ki de tutmuş diyorum :) Biz anneler biraz vicdan yapıyoruz çocuk biraz zorlanınca ama belki de karın üstü zamanı arttırmalısınız siz daha iyi tanırsınız bebeğinizi elbette eğer siz de uygun görürseniz. Ellerinden tuttuğunuzda kafasını 45 derece kadar kaldırabilmeli diye biliyorum baş boyun kontrolü oturmak için gerekli bir şey zamanla egzersizle yakalar inşallah:)
aslaninannesiiii emreozdemir evet bende yeteri kadar tutmamisim cok cabuk sikiliyor ne yapsam da oyalayamiyorum sonrada kaldiriyorum sonuc bu.kucagiindayken tutuyor epey fakat ellerinden tuttugumda geriye dusuyor kafasi kaldirmiyor :(
Didem0101 aslaninannesiiii 3 aylık kontrolünde doktor siizn dediğiniz gibi yapınca başını kaldırmadı yüz üstü yatır bol bol dedi 1 ay boyunca sıklıkla yüz üstü yatırdım ağlasa da yaptım bunu 4 aylık civarı artık kafasını kaldırdı sonra doktora gitmedim eğer 1 ay sonunda kaldıramazsa getir demişti
aslaninannesiiii Didem0101 banada oyle dedi 5.ayindada kaldrmazsa gel dedi kaldirirsa 6.ayina gelirsin dedi ins bizimki de oyle yapar 1 ay yogunlastrmam lazim demekki kiyamiyormusum
aslaninannesiiii Ftm124 insallah ya ama genelde 3.5 aylik iken kaldiriyolarmis onun icin panik oldum sanirim
mehtapppppp aslaninannesiiii benim oğlum da öyleydi tam anlamıyla 5. Ayında tutmaya başladı korkmayın öğrenecek oda
ftuncc aslaninannesiiii benim ikiz bebeklerim var 4 aylık. kızım yüzüstü yatarken dimdik başını kaldırabiliyor ama oğlum hemen yoruluyor. Renkli zeka kartlarına baktırıyorum sağa sola çevirse bile tam anlamıyla dik tutamıyor yukarı bakarken. İkiz de olsalar her bebeğin gelişimi farklı🌸🌸
aslaninannesiiii Fikir veren herkese cok tesekkur ederim guzel anneler 3 gun boyunca gunun cogunu karin ustu calistirarak gecirdim sonuc bugun ellerinden tutup kaldirdigimda kafasini biraz kaldirmaya basladi salmiyor tamamen artik geriye kendini 🥰🥰