Ee011 sseymanur direk geç pişmiyo mu ya bi kere az haşlamıştım geç kızardı bilemedim şuan haşlayarak vitamini de gidicek
sseymanur Ee011 yok genelde öyle yapyrm pisiyr yağ kizdiktan sonra bı anda çok açık olmasn ocagn altı pisiyr o zaman kizartinca da pek sağlıklı olmuyr ama en lezzetlisi öyle geliyr bana da ☺️
Ee011 sseymanur evet sağlıklı değil ama lezzetli oluyor eşimde böyle seviyor bana da yemek çeşidi çıkıyor 😂😂