Hanımlar evde başım açık olduğu için bebeğim öyle görüyor hep bugün evden çıkarken hazırlandım örtündüm kızım beni tanımadı yüzüme bakıp ağlamaya başladı. Kucağıma aldım yüzümü görmeyince sustu. Aile hekimliğine gittik yatırınca beni gördü tekrar dudak büzüp ağladı kucağıma aşınca sustu. Gülsem mı ağlasam mı bilemedim 😀😀