Kızlar selam. Bebeğim 13 aylık oldu. Uyku düzenimiz şöyle sabah 8 8 buçuk gibi uyanır 11 11 buçuk ilk uyku 1 saat falan 4 4 buçuk gibi de 1 saatlik ikinci uyku akşam en geç 9 30 yatış oluyor. Ama son iki haftadır her uykusundan önce en az yarım saat uyumasını bekliyorum asla uykuya dalamıyor bazen uyumak istemiyor. 1 saat beklediğim bile oldu. Desteksiz uyuyor bu arda yanına yatıyorum ninni açıyoruö sadece. Yani bayağı uğraşıyorum uyuması için saatleri baya aksıyor. Sizce tek uykuya düşme belirtisi bi atak mı fikir verin