mehsima Merhaba arkadaşlar . 3 aylık kontrolde kızımın başı 39.7 çıktı ve uygulamadaki persentil tablosuna bakınca %25e bile gelmemiş görünüyor doktor ise dogdugundan beri 5 cm büyüdü sorun yok diyor çok üzülüyorum 😢