sevimcik oğlum 8.5 aylıkken hasta oldu doktoea götürdüm geniz akıntısı var dedi iburamin zero verdi günde 3 kere 2.5 CC verdim. İki güne toparladı. Bu hafta yine sürekli burnu aktı iki gün günde iki kere 2.5 cc kullandım iyileşti. Başka doktora da sordum geniz akintiis, burun akıntısı, alerji için iyi geliyor