Bikahvee canım Öncelikle ben serum fizyolojik suyu Hava makinesine koyuyorum uyurken ya da uyanıkken veriyorum burnunu yumuşatıyor ya da eğer emiyorsa emzirmeden önce burnuna damlatıyorum emerken burnu açılıyor Bunun yanı sıra gece yatarken soğanı ikiye bölüp 6-7 tane de karanfil batırıyorum yarısını onu koyuyorum O çok rahat ettiriyor biraz da yüksek tutmaya çalışıyorum başını çok alçakta yatırmamaya çalışıyorum