Merhaba arkadaşlar benim oğlum da 3 yaşında 10 kg civarında boyu 86 cm falan yemek yemiyor doktora gittik mama kullandık değişen durum yok kan değerleri güzel ama iştah yok bugun sadece sabah pankek yedi öğlen 2 kaşık ancak erişte yedi makarna pilav tarz şeyleri az da olsa yer artık benim psikolojim bozuldu ne yapayım tekrar mı doktora götürsem geçen ay gittik daha çabuk hastalanıyor aç Kalsa da yemiyor tv açsam yer az da olsa böyle giderse ilerde yemek seçen biri olacak diye korkuyorum bundan küçükler kg boyu yerinde kıyaslamak yanlış elbet ama üzülüyorum elimden birşey gelmiyor herkese soruyorum ne yapayım diye argıvıt aldım kara mürver aldım kim ne derse ilaç doktora sorup aldım fayda etmiyor 😞