Günaydın hanımlar.
1-2 aydır kollarımda ağrı,uyuşma vardı. En sonunda dün dayanamadım agrılara. Acile ortopediye gittim.
Serum verdi rahatladım. Emzirdiğim için parol ve kas gevşeticiden baska bısey veremedi.
1 hafta kullan eger geçmez ise beyin cerrahisine randevu al dedi doktor.
Ben şimdi randevu aldım ama doğru alan mı anlamadım. Acilen gitmem lazım agrılarım cok şiddetli.
Beyin cerrahisi Nöroşirurji polikliniği diye geçiyor. Dogrumu almısım yada hangi dala almam lazım bi yardımcı olun lütfen