İyi günler kızlar. Bebeğim 2 aylık bir hafta sonra 2 ay aşısına gideceğiz 1. ayında 4 kiloydu evde bebek tartısı var tarttım 4 kilo 150 gram çıktı. Emziriyorum ve bence sütüm de var çünkü emmeyi bıraktığında bile göğsümü sıktığımda süt damlıyor hatta çoğu zaman emdikten sonra kusuyor fazla emiyor çünkü. Ama anlamadım neden böyle