esd080923 Sorum açıklamada kızlar sezeryan oldum 40 kontrolüne gitmedim 47. Günümüz bugün ağrım sızım yok ameliyat yerimde iyi yine de gitmeye gerek var mı
Semaaa39 esd080923 ben gittim. Doktorun görmesi gerek. Hem ultrasonla bakıyor rahme. Hemde dikiş yerinize
Benimdunyamm esd080923 beni cagurmadı sadece 10 gun mı 1 hafta sonra mı ne cagırdı bir daha gerek yok dedi