Yagmurss Cerazettede belki 4. Pakete geçtim tam bilmiyorum ama sezeryan olalı 6 ay 22 gün oldu ve benim son 1 aydır kanamam var hem de aralıksız. Düzensizlik olabilir demişti doktor ama sizce bu kadarı normal mi