Oğlum 27 aylık ama konuşması hala diyalog şeklinde değil nasılsın dediğimde iyiyim diyemiyor ama kelime sayısı oldukça fazla saymadım ama 200 vardır ama cümleler çok zor çıkıyor anne meme aç tostçu abi gitti böyle bunları söyleyebiliyor ama tam bir konuşması yok hafta da 3 gün oyun grubuna götürüyorum her gün misafirim geliyor biz gidiyoruz devamlı çocuklarla iletişim halinde bebekliğinden beri bu tempodayız tv neredeyse 0 buna rağmen bu kadar az konuşması çok zoruma gidiyor artık çabalamaktan oradan oraya götürmekten çok yoruldum neden böyle anlamıyorum öyle bi tempomuz var ki mesela dün etkinliği 3 de bitti geldik yemek yedirdim komşuma gittik çocukları aynı yaşta oynadılar akşama doğru eve dönerken başka bi arkadaşımla karsılastık bu sefer onunla oynadılar akşam babası geldi yemek yedik uyuttum her gün böyleyiz neredeyse hiç çocuksuz değil etkinlik yapmadan bir günümüz yok bu kadar çabaya çoktan konuşması gerekmez miydi?