Dolores Mlssatc bizim doktorumuz 14 aya kadar bekleyelim demişti. 13 aylıkken çıktı dişleri. Hala vaktiniz var
Kokoshbaby Mlssatc bnm kardesımın bebegı 18 aylıkken ckardı ilk disini hemde köpek dişi 😳doktor normal demiş .Bu kadar üstüne düşmeyin bence er geç ckacak o dis. Bebısın iştahı saglıgı yerın de olsunda