Benim bebeğim 6. Aydan itibaren kabiz sorunu yaşıyor dulcosoft kullandık bir süre yaptırıyordu ama bırakınca yine aynı artık o da işe yaramıyor. Anlık çözüm. Şimdi duphalac vermemi istediler ama onu da vermediğim gün sancilaniyor. Bir zararı yok ama kesin çözüm de değil