Alpaslaninannesi_1 Kizlar merhaba biz şuan baby turco 7 numara kullanıyoruz ama artik küçük geliyo kalibi ondan büyük olan hangi marka var acaba teşekkürler şimdiden :)
Alerjikrinit Alpaslaninannesi_1 prima kalıpları geniş. Muadili dedikleri goonda öyle ama ben goonu kalite olarak beğenmiyorum. Çok kalın ama baby turcoyu beğendiyseniz onu da seversiniz
Doruk20222 Alpaslaninannesi_1 oy maşallah biz 15 aylığız 5 no kullanıyoruz ne yedirip içiriyorsun annesi
-34 Alpaslaninannesi_1 Bizde 14 aylığız 6 kullanıyorum ama artık kuçuk geliyo o yüzden sordum ayınızı 7 ye geçicem ama belki daha büyük markalar varsa denemek istiyorum
Alpaslaninannesi_1 PamukPrensesannesii 11 buçuk ama baby turco kalip olarak baya küçük bence paket uzerinde yazan kiloyla alakasi yok
PamukPrensesannesii Alpaslaninannesi_1 Maşallah. 10.5 kilo kızım 5no Sleepy kullanıyor. Belki Sleepy denemek istersiniz
Alpaslaninannesi_1 PamukPrensesannesii sleepy malesef pişik yaptı ilk başta onu kullandım ama baya kötü oldu