Tubasu Bebeğim 9 aylık annem mama verme cici bebe süt ver diyip duruyor bende veriyorum aslında içiyor ama bilemiyorum onu tok tutar mı tutmaz mı daha mı zararlı kabızlık yapar mı bilemedim
Mom098 Tubasu cici bebe o kadar zararlı ki. Hiç içerik kısmını okudunuz mu? İçinde yok yok.. Yazık etmeyin bebeğinize. Mama verin.. Yine de sizin bebeğiniz sizin kararınız. 13,5 aylık kızıma daha hiç ikisini de vermedim, vermeyeceğim de..
livanurvealpinannesi61 Tubasu annenize göre mi hareket ediyor sunuz. Cips kola ver dese verecek misiniz yani. 1 yaşa kadar süt yasak bağırsakta gizli kanamalara sebep oluyor. Cici bebe de şeker var. Şeker de 2 yaşa kadar yasak.bana da kaynanam süt ver derdi ben kimseyi dinlemedim annesi sizsiniz mama verin içsin süt cici bebe çok zararlı.
Sedaalya Tubasu yani yanlış anlamayın ama süt ve cicibebe. Asla önerilmiyor biliyorsunuz. Süt bağırsak florasını bozuyor. Cici bebe zaten bize bile zararlı yani küçücük bebeğe gram faydası olmaz. Kızım 20 aylık düşük kilolu ona rağmen buna başvurmadım.
kayraninannesiiii Tubasu 14 aylığız bir kez bile vermedim cici bebe ve inek sütü. Uzmanlar oldukça zararlı buluyor. Mama verin henüz çok küçük.