Merhaba kiymetli annelerim
Bebegim anne sutu sadece 40 gun aldi. Basindan beri anne sutu-mama gidiyorduk simdi komple mamayiz. Sma optipro kullaniyordu oglum. Fakat kakasinda donem donem puturler ve sumuksuluk goruyorduk. Doktorumuz tekrarlayinca inek sütü alerjisi olabilir dedi ve evolvia rp mamaya gectik. Kakamiz normale dondu fakat gaz ve kaka cok kokuyor acikcasi bu da mamanin yan etkisi sanirim. Mama cok pahali. Durumumuz var ama yinede kucucuk mamaya bu paralari vermek insana koyuyor acikcasi. Kontrole geldigimizde mamayi degerlendiririz demisti. Inek sutu icermeyen bir mamaya gecirir mi bizi sizce?