incinur17 benim oğlum çok fazla uyandığı için ne o ne de ben kaliteli uyku uyuyamıyorduk. Odası ayrıydı, gece 10 kere gidiyordum gerçekten abartmıyorum. 13 aylık olunca doktorumuz gece beslenmesini keselim dedi. Biz de bir gece karar verdik ve uyandığı zaman ben gitmedim. Eşim gitti her seferinde kucağında sakinleşti, su verdi, pış pış yaptı, geri uyuttu. İlk 2 gece çok gitti, 3.gün 1-2 kez uyandı. Öyle öyle azaldı. Ama bu süreçte hiç ben gitmedim hep eşim gitti. Yani artık gece mesaisini eşim aldı. O şekilde hallettik. Halen de uyanınca eşim gider, 13 ay ben uyumadım, sonrasında da eşim uyuyamadı işte :) şimdi 2 yaşında halen uyanır bazen 1 bazen de 2 kez….