OgretmenimKukla hsyn ben de 1 buçuk aydır yumurta diyetindeyim. Hiç degisiklik yoktu egzamasinda artti hatta. Acaba bilmeden kaçak mi veriyorum yumurtaya diyordum. Testte yumurta ve bademe çıktı. 😕
Busra_ugur57 OgretmenimKukla 6 aylıkken kan tahlili yaptılar alerjisi çıkmadı ama olabilir diyorlar süt ve yumurta testi yaptılar
Mervecom Bilgehan aynen topuktan kan alındı. Benden de aldılar. Anneden gelen genetik birşey varmı diye
Gamzelina OgretmenimKukla Benim kızımın da yüzünde ve kollarında egzaması var egzaması var peki siz sonuç aldınız mı şu anda egzama devam ediyor mu
OgretmenimKukla Gamzelina bebeğin durumuna göre yapıyor. Bizim 4 aylik gittigimizde egzaması çok küçüktü yapmadı. 1 buçuk ay sonra fazlalaştı kaşınmaya başladı. Şikayetler arttı test yaptı. Şuan için bi değişiklik yok. Dün gittik zaten bakalım zamanla ne değişecek
eylulvari Bilgehan biz de diğer ay nasipse başlayacağız ek gıdaya bu ay istiyordum ama mamayı uygun gördü doktorlar. aptamil progamin as kullanıyoruz biz de. umarım ek gıda daha kolay olur. geçmiş olsun size de yeniden rabbim kolaylık versib
Mammakup OgretmenimKukla ne kadar çok alerjisi olan bebek varmış benimde oğlumun dirseklerinde kulak arkası boyun kıvrımları Yüzü kızarık ve kuru ellerini sürtünce yüzüne pul pul oluyor kakası sulu ama mukuslu oldu bi ara geçti şimdi gövdesi sırtı siivlcelendi. Bende alerjiye götüreceğim
OgretmenimKukla Mammakup Gerçekten de . Sürekli duyuyorum. Yediğimiz içtiğimiz şeyler hep katkı maddeli olduğu için ne kadar dikkat etsek de oluyor işte:( size de geçmiş olsun
Mammakup Bilgehan evet de gittik normal çocuk dr na oda dermatit dedi diyet uygulamana gerek yok cildi hassas dedi ama yine de alerji dr na götüreceğim