Esralparslan1 Kızlar merhaba bebeğim 18 aylık kansızlık için doktorumuz Vitagil şurup önerdi kabızlık yapmaz c vitamini de var içinde iştah içinde iyi olur dedi möllers önerdi balık yağı içinde aranız da kullanan var mı faydasını gördünüz mü ?