29 aylık oğlum herşeyi anlar yapar , çoğu şeyi söyler ama ikili cümle hala yok ne bileyim anne al , baba ver gibi şeyler hala söylemiyor normal değil biliyorum ama eşimi asla ikna edemiyorum ona göre normal zeki olduğundan konuşmuyormuş zaten anlatarak herşeyi yaptırıyormuş gibi gibiiiii… kimsenin çocuğu ile asla kıyaslamam ama oğlumun konuşmada geri olduğunun farkındayım ve çok canım sıkılıyor. Evet tv izliyor ama belirli saatler çoğunlukla da beraber oynarız sürekli kitap okuru konuşurum ama nedenini asla çözemiyorum😞