Arkadaşlar bebeğim 2 günlük,sezeryan doğum yaptım ilk gün bebek güzel beslendi midesi çok kücük olduğu icin ama 2. Gün malesefki çok uyuma isteği ve beraberinde gelen kan şekeri düşüklüğü oldu mama verdiler . Benim ilk anneliğim çok korkuyorum bişey olur mu? Suan hastanede yatıyoruz ama yarın eve çıkacağız burada hemşireler kontrol ediyorlar , eve cıktımızda ne yapmalıyız