Taze_anne34 evet onuda çok severim sarı paketi daha güzel ben bir sürü bez denedim 😄 son zamanlarda goon külot bez kullanıyorum hatta bitmek üzere yenisini almalıyım. İçi yumuşak hiç sızdırma pişik yaşamadım sarı paketin ıslaklık göstergesi de var cırtlı beze de külot bezi de çok güzel Ben memnunum maviyi çok denemedim yalan olmasın sarıyı kullanıyorum sarı daha güzel diye araştırmıştım ilk alırken