4 aylık bebeğim var 40 günlükken de sağ göğsümde olmuştu karpuz canım isteyip yiyememiştim yiyince gitti ondan olduğunu düşündüm bugün canımın istediği hiçbişey olmadı ama bu seferde sol göğsümde bir beze oluşmuş bu bezeler kanser belirtisi gibi bişey olabilir mi neden böyle arada çıkıp yokoluyor ne yapsam bilemedim canım da açıyor yiyemediğim bişeyde yok sıcak duş tersten emzirme yapmayı düşünüyorum sabah önerileriniz ve fikirleriniz nedier