Kızlar merhaba kızım 3 aylık bi anda memeyi bıraktı ve ağlama krizlerine giriyordu mama yiyo ama yinede durduk yere ağlama krizine giriyor. 1 haftadan sonra neyseki bir doktor agzında yara oldugunu biberon yada emziğine dikkat etmemi soyledi ilaç vermedi ve kendiliğinden gecer dedi. Emmeye alısık oldugu içinde gece mama hazırlayana kadar kıyameti koparıyor memede uyumaya cok alışık ama memeyi artk hiçbişekilde veremiyorum. Ne yapmam gerekiyor bir fikir verebilirseniz çok mutlu olurum