Bugün yeni başladık öğlenden hemen sonra bezini çıkardım tuvalette bekledim yapmadı evimiz sobalı olduğu için üşümesin diye eve lazımlık koydum bi kere onun içine yaptı tuvaletini 3 kere altına kaçırdı bi anda bi kere de büyük cisini yaptı lazımlıga. İlk gün için bunlar normal mi ne zaman biter altına kacırması acaba