6 ay 20 günlük bebem 2 gün oldu çok kötü öksürüyor hırıltısıda var dünde ilk dişini patlattı sağlık Ocağına götürdm peditüs şurubla fizyoser verdi burun tıkanıklığı için 2 gün oldu kullanıyoruz ama öksürük ilerlemesin daha çok korkuyorum sizler başına gelen oldumu öksürük için ne yapabilirim acaba