Bizde 4 ay 4 günlüğüz mama artı meme şeklinde ilerliyoruz .hem emip hem mama içtiğinden saatleri ayarlayamıyorum şu ara .saati tutturamazsam feryat figan asla kabul etmiyor yarım saat sonra içiyor mesela 🫠acıktığını anlamıyor mu diye sorguluyorum sürekli .aman aç kalmasın aman ya sütüm yetmediyse diye diye kaç kere mama çöpe gitti .canı sağolsun yeter ki aç kalmasın da .fakat bizde de eğer emmezse ortalama üç buçuk dört saatte bir 120 -150 arası içiyor .