Merhaba, 35 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. Daha öncede bel ağrım oluyordu ama sırtıma doğru yayılan bir ağrı olurdu şuan yorulduğum zaman iğne vurulan yerden başlıyor omuriliğimden boynuma kadar zonklayan bir ağrıya dönüştü. Varmı bunu yaşayan acaba? 40ım çıkınca doktor randevum var soracağım ama biraz korkutuyor. Ayrıca lavaboya oturduğum zaman veya birşey almak için çömelincede kalp atar gibi atmaya başlıyor çok değişik bir ağrı 😞