Benim bebeğimde kolik ben bio Gaia ve simplex kullanıyorum birde sling ve kanguruyu deneyin ben öyle atlatıyorum ağlayınca sling ile hafif hafif squat hareketi yapıyorum aşşağı yukarı hareket ettiriyorum bacaklarımla bir de oraya koyunca bacakları topluyor kendi karnınızla bebeğin karnına baskı yapıyo ağrıyı gideriyor tavsiye ederim