Benim bebegimde 2 aylik aynı sorunları bende yaşıyorum bazen, gazdan kaynaklı oluyor genelde gözünü kapatır kapatmaz açiyor gaz ilaci aldik düzenli kullanmaya çalışıcam bakalim ne olucak. Masaj yaptiktan sonra havlu ısıtıp ılık şekilde karnına koyuyorum iyi geliyor 8. Hafta atak haftası ondanda kaynaklanıyor olabilir inanın bu hafta mahfoldum bende