Bebeğim 1 yaşında 7-8 aya kadar hiç kasmadım sonuçta vücudum kendini yeni toparlıyor diye düşündüm ama son bikaç aydır bikaç farklı diyet uyguladım olmadı.1.5 aydır falan aralıklı diyet orucu yapıyorum 6 kg verdim ve çoğu göbeğimden gitti. YouTube da birsürü videosu var ordan bilgi alabilirsiniz ben öyle yaptım hala devam ediyorum.