Şuan bebeğim 1 ay 21 günlük 2 aylık olduğunda sağlık ocağı 3 aşısı olduğunu söyledi biri verem diğer ikisiyle beraber yapılabilir hepsini tek seferde yaptırın dediler ama korkuyorum hepsi tek seferde olup olmaması bize kalmış durumda ateş ve huzursuzluk yapacağını söyledi sağlık ocağı aynı günde 3 aşı yaptıran oldu mu anneler