Merhaba
Bebeğimde neredeyse 15 gündür ishal hakim. Belirli günler geçse de devamında tekrar ediyor.. yanısıra sürekli hıçkırık ve öğürme var çok kusmuyor ama bu kusmuğunu yutmasından sebep.. reflüsü zTen vardı ama şuan 7 aylık. Herşey aynı rutinde devam ederken reflü neden azdı ve ishal neden geçmiyor :( bu durumu tecrübe eden var mı