Ben kendim alerjim olduğundan hiç küpe takamadım altına bile alerjim var ve güsul alırken çok zor geliyo hep diyorum keşke annem açtırmasaymış delik o yüzden kızıma taktırmayı düşünmüyorum kendi büyüyünce isterse açtırsın delik sizin fikriniz ne bu konuda