umay97 ben kendi sattığım elektrikli olandan memnunum. Bebeğim hastaneden çıktıktan sonra yoğun bakıma girmişti süt götürmem gerekiyordu o zaman almıştım. Ki sütüm dogru düzgün gelmiyorken bile sağıp götürebiliyordum sezeryan olmasına rağmen. sadece artık gerek duymadığım için satıyorum hatta çok memnun olduğum için kenarda dursa mı diye de düşündüm. Diğerlerini denemedim farkı bilemiyorum illaki iyileri vardır.