2,5 yıl sonra tekrardan sanırım uyuz olduk 1 yıl kadar çekmiştim zooorrr kurtulmuştum yine her yerim kabardı cok kötüyüm eşimde kaşınmaya başladı korkuyorum kızıma bulaşacak diye en son sirkeyle baya bi süre temizlenip kurtulmuştum ama yıpratıcı bi süreçti emziren anneyim kızımı nasıl koruyacağım bundan sinirlerim alt üst oldu nasıl nerden bulaştı hiç bi fikrim yok kıyafet deneyen bi insanda değilim dışarda kafayı yiyorum kaşınmaktan her yerim yara oldu emzirirken krem nasıl kullanıcam bişey söyleyinn