eez 123fff bizde de olmamıştı he birde lütfen gitmeden ateş düşürücü ver diyenlere aldırış etme öyle bi şey yapma lütfen
Tu_Na 123fff 123fff yanlış bu soru bence kasma illaki olacak huzursuz ateş bunu kabullen ve korkma her bebek farklı bende ikinci ay aşı hiçbirsey yapmadı canlı aşı oda birinci aay aşı yaptı her bebek farkli
birazquality Bizde ateş olmamıştı biraz huysuzlukla birlikte uyku hali ve fazlasıyla kucak isteği olmuştu sadece bir gün sürmüştü😇
Yetersavass 123fff her bebekte ayrı etki eder benim oğlum bir yaş aşısında bile hemşire dikkat edin kesin ateş yapar dedi ama çok şükür olmadı hiç başka bebekte oldu diye sizde olacak değil sadece gözlemleyin dikkat edin
MinikPandam_ 123fff bebeğe göre değişiyor sanırım. Kızım 1 yaşında bugün 1 yaş aşılarını olduk çok şükür ki bu zamana kadar hiçbir aşı ne huysuzluk ne de ateş yapmadı umarım bundan sonra da olmaz