İyi geceler hanımlar .kasaptan ilikli kemik istediğiniz de nasıl veriyor çok mu az mı ilik gelmiş oluyor poşete ? İşl defa ben kemikli ilik istiyorum dediğimde birsürü kemik verilmiş ama sanırım ilikli olan 2 adet küçük birşeydi. 3 saattir pişiyor tencere de ha bire suyu bıtıyor kısık ateşte bu arada.ekleyıp ekleyıp duruyorum su. Kemıgın içinde siyahımsı bişey var acaba o mu ilik oluyor ? Onun kendi kendine mi düşmesi gerek ? Daha ne kadar pişecek bu ve işlem bitince ne kadar süre dışarda duracak soğuması falan kaç saati bulur ?