_tospikannesi Kizlar yanağında bir süredir bu kızarıklık var bazı günler geçiyor gibi hafifliyor sonra yeniden kızarıyor aynı yer. Başka yerinde yok nasıl geçirebilirim ne süreyim ? Nemlendirici ve pişik kremi sürdüm fayda etmedi resimag.com/p1/6ae98e41a6f.jpeg
OgretmenimKukla _tospikannesi bence bi doktora gösterin. Benim oğlumda da vardı. Doktor atopik dermatit dedi alerji çıktı 😕
Melosb Kesin birşey soyleyemeyiz ki burdan doktora gösterin muhakkak. Benim kizimda da vardi alerjisi çıktı yavrumun. Ihmal etmeyin bir doktora gosterin
_tospikannesi Melosb geçen ay kaka tahlili yatırmıştık temiz çıkmıştı o yüzden çok önemli birşey değildir demiştim. Yarın doktorumuza gideyim
_tospikannesi OgretmenimKukla alerjiyi kaka tahsiliyle mi baktılar. Biz geçen ay kaka tahlili vermiştik temizdi
Melosb _tospikannesi atopik dermatit çıktı bizde. Süt alerjisi dedi doktor sut ürünlerini kestigimizde geçtiği icin. Alerjik durumsa ihmal etmemek gerekiyor. Astima cevjrebiliyormua cunku