qizemm bimin kotu neyi var ki. Ben herseyini begeniyorum gelen aktueller haric ama bazisi iyi bazısı kotu. Valla ben çamaşırı hep ordan alıyorum atlet falan . Ama doguma giderken tutkudan almıştım indirime girmişti. Neyse gecen kaynanam nohut almis kocaman oldu valla birde lokum olmuş. Herseyi güzel.