Herkese merhaba size bir sorum olacaktı bu yikadiginiz camasirlardaki tozla nasil bas ediyorsunuz çamaşırı yıkıyorum kuruyor katlarken hafif cirpiyorum ay bir toz çıkıyor anlatamam sanki tozun içinden alıp asmisim oraya ne yapmam lazım ya valla çok sıkıldım bundan biz neyse cocuk zarar görecek diye korkuyorum