Roniya Findiklarim9227 instagram kullanıyorsanız adınızı yazar mısınız ürünün fotoğrafları varsa bakayım bir😊
Findiklarim9227 Roniya evet istagram kullanıyorum ama hiç fotoğrafı yok bende çantasına koyup dolabin üstüne koymustum esime soylerim eğer isterseniz kursun öyle fotoğraf atayim
Roniya Findiklarim9227 siz eşinizle konuşup tekrar yazın. Ürün sizin, sizin fiyat vermeniz daha makul olur😊
Findiklarim9227 Roniya tamam biz bi kurup fotoğraf atalım ona gore fiyatta konusuruz haber ederim size 🙂
Yagiz25 Ben satmıyorum ama uygun fiyatli almistim onun için yazıyım dedim.gecen yaz indirimdeyken 350 gbi biseye almıştım suandada 400 lira fiyatı bakmak isterseniz ben gayet memnunum.civilden almistik
Findiklarim9227 Roniya 350 dedi eşim yinede bi şeyler düşünebiliriz toplasaniz bi ay bile kullanmadim bebeğim kolikti bu köy besinlerinde yatabiliyordu
Roniya Findiklarim9227 ben en fazla 250 liralık bir şey arıyorum. Teşekkür ederim. Kusura bakmayın uğraştırdım sizi de😊