mrvvtsla işe yarar bir yöntem olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Sabırlı olup geçmesini bekledik diyebilirim. Sık sık dışarı çıktık, açık havada sosyalleşmek biraz iyi geliyordu. Bir de banyoyu seviyorsa o da rahatlatıyor. Ama morarırcasına ağlama olmadı hiç. Daha çok mızıldanms, memnuniyetsizlik vardı. Gazı olduğunda o derece ağlıyor kızım genelde. Bir de şuan 6 buçuk aylık korkunca ağlamaya başladı son 10 gündür. En son matkap sesine morardı ağlarken.