askoglm34 Arkadaşlar 8 aydır doğum yaptım sezaryan oldum ama bugün dikkat ettim de sezeryan yerim kızarık ve hafif kabarık . Doğumdan sonra orası için yağ ya da benzeri bişey kullanan oldu mu bana doktor birşey de demedi nspaiblrim