Pembela Şuan herkes uyurken evi toplayıp çamaşır katlasam mutfaktan korkuyorum sadece. Sabaha mutlu mu kalksam sabah zorlanırım biraz ama öğlen uykusunda uyurum belki hı? 😃 Zaten geç yatıyorum 2 gibi biraz yapayım dimi. Hadi beraber yapalım😃
Beyninizikullanmakucretsizdir Pembela benimde çamaşırlarım var onları toplayıp katlayacam ortalığı toplayacam yalnız değilsin 😅
Elifce42 Pembela canım evin bırak dağınık kalsın ama mutfağında tezgahta kirli bir çay kaşığı bile bırakma bence iyi olmaz
Pembela Beyninizikullanmakucretsizdir şuan oturma odasını topladım mutfak çok fena korkuyorum bide ses oluyor diye de yapmak istemiyorum ama yapsam sonunda oh be diyeceğimi biliyorum napsam 😃😃😃
Pamuk_bebegim42 Pembela Her gece muhakkak toplar uyurum ki sabah daha iyi oluyo ben özellikle mutfakta bulaşık bırakmak istemem toplu durunca çok mutlu oluyorum sabah
Julo Pembela aksam benzer bi moddaydim sonra amaann diyerek en sevdigim ergen dizilerimden acip izledim. Topla topla hep ayni bazen cidden sikiliyorum.
Oburiks Pembela çamaşır makinesinin kapanmasını bekleyeyim derken bütün evi topladım yıkadım halen 14 dk si var 😂
Mslna112 Pembela valla iki üç parça bulaşık var makineye yerleşecek bebişim uyanır diye hep o uyuduktan sonraya bırakmamaya çalışıyorum ama bugün böyle oldu. Toplayım dedim sular kesilmiş. Evren bana boşver yat uyu mesajı veriyo heralde 🤣
NihansMom Pembela Gözünü bir an kapat ve Sabahı düşün mutfağa giriyorsun bir bakıyorsun ortalık dağınık kahvaltı hazırlamak bile zulüm gibi gelicek…mis gibi bir sabaha uyanmak için sessiz sessiz yavaş yavaş halletmeye çalış
Pembela NihansMom off vallahi öyle telefon şarj olur hem mutfağımı misleyeyim zaten temizler yerine koyulacak bulaşıklar makineye inşallah