Xxxbetul 3 aylık oğlumun yanağında egzama var . Doktor krem verdi. Bu durumu yaşayan var mı . Çözüm önerilerinize açığım .
Nereleregidem Xxxbetul benimkinde de vardı buyunce geçti kremi de düzenli kullandığımı söyleyemem. Tabi siz kullanın ama dert etmeyin derim
Tazeanneyimbenn Xxxbetul allah aşkına ne kremi verdi benim kızımında kulak arkalarında oldu doktorun verdiği krem 990 tl şok geçirdim
12-12-34-76 Tazeanneyimbenn benim bebeğimin de kulak arkası yüzü her yeri egzamaydi bize bioderma atoderm verdi belki işinize yarar 180 liraya falan almıştım şimdi ne kadar bilmiyorum
nurcanaydnalp Tazeanneyimbenn merhaba Benim doktorum mustela stelatopia vücut losyon kremini önerdi ilk kullanımda yüzündeki egzamalar boynundaki kızarıklar hemen geçti . Egzamadan dolayı kuruluğumuzda fazlaydı çok iyi nemlendirdi ..
Neeen-var-kuzum benim bebeğim de 3 aylık göbeğinde kollarında ve bacaklarında egzama vardı mustela stelatopia kullandık ve 4 5 güne hiç kalmadı öneririm 🥰