Arkadaşlar öncelikle hayırlı geceler, benim renglim düzenlidir hiç şaşmaz regl takvimi indirmistim onu takip ediyorum bugün gününüz dediğinde 1 gün önce yada söylediği gün olurdum hiç geçmez di. Pazar günü regl günümdu ve olmadım.acaba diyorum hamilelik varmı sanmam çünkü korunuyoruz prezervatifle , şimdi diyeceksiniz ki onunla korunurmu kaç insan öyle hamile kaldı . Ama eşim içerde değil dışarıdan ihtiyaçini gideriyor bir nevi eşim prezervatif i aslında geciktirme icin kullanıyor. Bı kaç gün daha geçerse tahlil yapacağım ama bence regl olurum gibime geliyor